Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

Η πρόταση του ΣΕΠΕ Γιαννιτσών για την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων του Συλλόγου μας.


Η συγκεκριμένη πρόταση για την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων παρουσιάστηκε και συζητήθηκε την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018 στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας και στη συνέχεια κατατέθηκε στη ΔΟΕ. 

Να τονίσουμε πως μας ζητήθηκε από τη ΔΟΕ να κάνουμε μόνο διορθώσεις πάνω στην πρόταση του ΥΠΕΘ και να μην καταθέσουμε τη δική μας πρόταση*.


Ακολουθούν τα αιτήματα του Συλλόγου μας σχετικά με τη διαδικασία αναμοριοδότησης, αλλά και οι τελικοί πίνακες που κατατέθηκαν στη σύσκεψη Αιρετών και Προέδρων  με θέμα: "Αναμοριοδότηση Σχολικών Μονάδων"  στις  9 Φεβρουαρίου 2018 στην Αθήνα.



Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γιαννιτσών, πάνω στην πρόταση του ΥΠΕΘ επιθυμεί:
  1. Εξίσωση των μορίων της πρωτοβάθμιας με τη δευτεροβάθμια (κάτι που γίνεται)
  2. Καμία περεταίρω υποβάθμιση των ολιγοθέσιων σχολείων
  3. Απαιτούμε τουλάχιστον τη διατήρηση (αν όχι την αύξηση) των μορίων όλων των Σχολικών Μονάδων του Συλλόγου μας και κυρίως των ολιγοθέσιων, δεδομένου των δυσμενών συνθηκών οι οποίες επικρατούν σε αυτά και έχουν την τάση να δυσχεραίνουν συνεχώς.


Στους πίνακες που ακολουθούν και αφορούν τα σχολεία που ανήκουν στον ΣΕΠΕ Γιαννιτσών, στα κελιά με:

 Γκρι χρώμα     υπάρχουν αντίστοιχα σχολεία στη δευτεροβάθμιας (Γυμνάσια ή Λύκεια).
Κόκκινο χρώμα  παρατηρούμε την τάση του υπουργείου να υποβαθμίσει περεταίρω τα ολιγοθέσια σχολεία, μειώνοντας τα μόρια τους.




*Η αρχική πρόταση του ΣΕΠΕ Γιαννιτσών διαμορφώθηκε από το ΔΣ του Συλλόγου σε συνεργασία με τους δυο Αιρετούς του κλάδου κ. Αγγελίδη Νικόλαο και κ. Κόκκαλη Βασίλειο και ήταν σύμφωνη με την πρόταση του ΠΥΣΠΕ.  

Παρουσιάστηκε στις 31/1/18 στην Περιφερειακή Σύσκεψη της ΔΟΕ με τα συνδικαλιστικά στελέχη της Κεντρικής Μακεδονίας (Αιρετούς και μέλη Δ.Σ. συλλόγων) στη Θεσσαλονίκη αλλά δυστυχώς δεν έγινε δεκτή με την αιτιολογία ότι έπρεπε απλά να κάνουμε μικρές παρεμβάσεις στην πρόταση του ΥΠΕΘ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου